“İnsan bir düşünce için acı çekmiyor ve ölmüyorsa, işte o zaman korkun, bu tek nitelik insanın temelidir, ve insan bu tek niteliktir, evrende en üstündür.”
Yeni baştan başlarız. Ama başlanmaz ki! Ancak yeni doğan bir bebek baştan başlayabilir. Sen,ben...biz artık geçmiş zamanız. Bir anlık öfke binlerce sahne...oyuz biz. Bu toprak, bu kırmızı topraklar biziz. Sel yılları, kuraklık yılları, toz yılları biziz. Baştan başlayamayız.