Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bütün eğlence yerlerine koşardı,bütün gülecek şeylerı arardı,belki herkesten çok gülerdi;fakat eğlenir miydi?
Eğleniyor görünürdü....
Bütün gülüşlerinin,eğlenişlerinin altında saklı bir can sıkıntısı vardı ki..
Merhabalar.Kitabı okurken sosyal medyadan çoklu gönderi okuyormuş gibi hissettim kendimi.Sanki aynı seylere cok fazla yerde denk gelmiş gibiydim.Okurken zorlanmadım.Akıcıydı.Ama çok zevk alarak da okumadım.Evet sadede gelelim artık fikrindeydim.Kitabın bir farkındalık kazandırdığını söyleyebilirim.Fakat bana biraz fazla uzatılmış geldi.Uzatılmasina rağmen de yüzeysel kalmıştı bilgiler bence.Kendini yer yer tekrar etti.Verilen bazı örneklere katıldım bazı örneklere de katılamadım.Örneklerin bazıları evet uygulanabilirdi bazıları değildi.Hayır diyememenin sebepleri,hayatımızda yarattığı ve yaratacağı karmaşıklığı fark ettiriyor.Bunun üstüne nasıl hayır diyebileceğimize kısaca değiniyor.Bence bu bölüm üzerinde daha ayrıntılı durulabilirdi.Bu kitabı tümüyle değil ama kısım kısım beğendim.Bence her seye hayir diyebilmek degil ama gerekli yer ve zamanda hayır demek hayat kurtarır.