Kendimi bağışlamayı,yargılamamayı,ama geçmişten ders almayı öğrenmem gerekiyordu.Bana kabul etmeyi,içten olmayı ve başkalarının da aynını yapabilmesi için kendimi sevmeyi öğrettiler..
Bu insanlar,evrendeki her şeyin bir varoluş nedeni olduğuna inanıyorlardı.Her şeyin bir amacı vardır.Hiçbir şey rastlantısal,anlamsız ya da yanlış değildir.