İnsanın can yoldaşına ihtiyacı var.(...)"Insan çıldırır kimsesi yoksa"dedi.
"Kım oldugu hiç önemli değil.Yeter ki seninle olsun.Bak dinle beni:
İnsan çok yalnız kalırsa tozutur,hasta olur sonunda
Niye istemiyorlar?" diye sordu Lenie.
"Siyahım da ondan.Oturup kağıt oynarlar,siyahım ya bebi oynatmazlar...
Kokuyorsun diyorlar.Bana sorarsan asıl siz leş gobo kokuyorsunuz.