Toprak ve su insanlar arasında eşit olarak paylaştırılınca,kendi tarlamız olunca,kendi tarlamızı sürüp eker, kendi ürünümüzü kaldırınca,biz de mutlu olacağız.
"Bence tüm çocukların tırmanmak için kendi tepeleri olmalı. Ve Bence tüm çocukların gökyüzünde sadece kendilerine ait bir yıldızları olmalı.Ve bence tüm çocukların kendilerine ait bir ağaçları da olmalı. Bence böyle olmalı..."