Aşk tesadüfleri sevmez. Çünkü tesadüf değil tevafuk vardır. Çünkü aşk değildir, yaşanılması gereken nakış nakış, ilmik ilmik işlenmiş kaderidir insanın.
Eskiden âşıklar birbirlerine bağlılık andı içerken aynaya bakarak yemin sözlerini tekrar ederlermiş. Acaba bizimde gönül aynamıza bakarak sahih bir ün ne ihtiyacımız var mı; ne dersiniz?