3/5
Öncelikle ben bu kitaba çok büyük beklenti ile başlamıştım çünkü hem çok konuşuluyordu hemde çoğu sevdiğim bookstagram çok sevdiğini söylemişti. Açıkçası benim beklentimi pek karşılamadı, kitapta herhangi bir konu yok.Oturup merak ettiğim veya heycanlandığım olay saysı bir elin parmağını geçmez.Genel olarak başrollere de pek ısındığım söylenemez Elena'nın bir etkin duruşu olmasını beklerdim ama kitapta çoğu şeye razı geldi. Nico'yu da çok sevdiğimi söyleyemem kasıntı bir karakter aralarındaki çekim inkar edilemiyecek durumdaydı ama ben ilişkileirni yine pek sağlıklı bulamadım.Çok detaylı olmasa da Mafya ilişkileri aileler arasındaki husumet yinede iyi gösterilmişti. En azıldan yazılamk için yazılan olay örgüsü değildi. Gerçekten arada kötü olayların yaşandığını anlayabiliyorsunuz. 3 vermemin sebebi kesinlikle çok güzel uyarlanmasıydı. Asla dil bakımından sıkıntı çekmiyorsunuzve bu türde çok çeviri kitap ne yazık ki pek bulunamıyor. Seri şuanlık üç kitap devamı da gelecek ve her kitap başka bir karakterin yaşamı anlatılıyor. İkinci kitabı da okudum onun yorumunu girmek için çok heyecanlıyım. Genel olarak mutlaka okuyun diyebileceğim türden bir kitap değildi ama bu genç-yetişkin seviyorsanız çerezlik bir kitaptı.