3/5
6/10
Merhaba, Aşk Hipotezi kitap yorumu ile geldim. Ben kitabı ilk okuduğumda beğenmiştim aslında ama zamanla kitaplar hakkında düşüncelerimiz değişebiliyor. Tekrar okuduğumda maalesef ki aynı hisleri hissedemedim.Kitabın konusu klişe aslında ama çevirisinin güzel yapıldığını düşünüyorum okurken akıcı, anlatım dilinde herhangi bir sıkıntı çekmiyorsunuz ama olaylar çok sıradan.Ben aralarındaki cinsel çekim haricinde farklı bir ilişki olmasını isterdim açıkçası ve çok büyük beklentiyle başlamıştım. Aralarındaki ilişki Adam'ın kahve ısmarlamasından ibaret ve bir ilişki oyunana başlama sebepleri gerçekten çok saçmaydı. Olive eğer arkadaşıyla düzgün bir iletişim kursaydı kendini böyle bir duruma düşürmezdi ama sonuç olarak bu bir kitap ve okumamız için bunların olması gerekiyordu. Evet bu kitap romantik türde bir kirap ancak ben meslekleri gereği laboratuvar ortamına ve biyolojiye daha çok yer verilmesini beklerdim. Okumayanlara spoiler olmasın ama kitapta bir olay geçiyor ve kitap boyunca Adam'ın takdir ettiğim tek duruşu bahsi geçen olayla Olive inanmasaydı. Kaldı ki bu olayda daha güzel bir şekilde işlenebilirdi ama dediğim gibi romantik türde olduğu için çoğu konu zaten detaylara inilmemişti ve ben aralarındaki ilişkinin de yeterli kadar iyi yazıldığını düşünmüyorum. Dediğim gibi ilk okuduğum zaman olsa okumanızı tavsiye edeceğim bir kitaptı ancak şuan bu kadar şiddetle önerebileceğim bir kitap değil ama asla okumayın dediğim bir kitapta değil. Orta halli çerezlik sıkılıp kafa dağıtmak istiyorsanız ve bu türü seviyorsanız eminim benim ilk okuduğum zamanki gibi zevk alırsınız. Şimdiden okuyacaklara keyifli okumalar.