“Tam pes etmek üzereydim ki, vazgeçmemem gerektiğini hatırladım.
Hayatta hiçbir şey son değildir;
ne acı, ne mutluluk, ne de umutsuzluk.
İnsan en çok karanlığın içinde yolunu kaybeder
ama tam da orada kendini bulur.
Güçlü olan hiç düşmeyen değil,
her düştüğünde yeniden ayağa kalkandır.
Çünkü insan, sınandığı yerde büyür.”