aysun s

aysun s
@DopplerEffecct
galiba İngilizce bilmediğimi anladı, çok temel konuşuyor benimle
Ben ne olursa olsun ait olduğum oramın hep kıyısında duran ve yalnızca bir parçası olduğu kalabalığı değil aynı zamanda yanı başındaki büyük boşlukları da görebilenlerdenim. İşte bu nedenle tanrı yı onlar gibi büsbütün terk etmedim. ama insanlık düşüncesini de kabullenmiş değildim kesinlikle
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçgüdüsel ihtiyaçlarını bile görmezden gelmişti. Sevgili ya da dost olabileceği insanlara hiçbir nedenle yakınlık duyamamıştı
Tutsaklığımın sessiz pencerelerinden gördüğüm bütün salıncaklar dalların üzerinden aşırtılmış,şimdi öylece sarkıyor,en tepeye dolanmışlar,yani firar ettiğimi düşleyecek olsam zamanı aşmak için güvenebileceğim salıncaklarım bile yok
Asla bir geleceğe sahip olmamış olduğum günlerden birindeyim. Karşımda yalnızca, bir sıkıntı duvarıyla kuşatılmış,taş kesilmiş bir şimdi var
Sayfa 17
kendi yarattığım dünyayı analmıyorum