elidabet

elidabet
@Doublethink
Unutulacak diyorum, iyice unutulsun
Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı. • Oğuz Atay
Reklam
"Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var."
Şu dünyada üç beş günlük ömrün var, Nedir bu dükkanlar, bu konaklar? Ev mi dayanır, bu sel yatağına? Bu rüzgârlı yerde mum mu yanar? • Ömer Hayyam
Şiir