Başlangıçda seviyorum derken, ilişkide onun çözülemez, erişelemez bir yanı olmadığından duygularında eksiklik hiss edersin. Sonra onu yeniden erişe bilmez hala getire bilmekçin o yapmıyor diye, sen bir şeyler yaparsın. Maksatlı değil sanki bilincaltı yapıyorsun bunları. Mesela senden nefret etmesini saglarsın ya da başka birşey. Ardından yeniden elde etmek icin enerjili bir çaba.... Kedi yakaladığı faresiyle oynar gibi. Bazen duygularımda mazoşist oldugumu düşünüyorum. Ya da her kes öyle.
Insanlar gerçekten hedefi değil, hedefe ulaşmak için yapacağı şeyleri seviyor. Ister sevgide, ister diğer şeylerde..