Uzun uzun ve çoğunu anlayamadığımız , hayal edemediğimiz anlatımları tasvirlerle hayalinizdeki bir gezegen betimliyor yazar. Bi yerden sonra artık zihinde canlandırmaya çalışmayı bırakıp dümdüz okuyup maceraya odaklanması çalışıyorsunuz. Fakat onda da bir miktar sosyolog edasıyla tespitlerde bulunduğu için olay örgüsü de oturmuyor. Ben çok beğenmedim bu kitap eksi not aldı benden
Aden
Kesildi nefesim , hey gidi garip cânım
Hor görme bu heyacanım
Buyanımdan ilk uyanışım
Güllere ilk aldanmışım
Sanırsın bu ilk gülüş
Bir bakıma ilk nefes
Bilmeyen de koşar sanır
Oysa bu ilk atışım;
Ne farkeder ha kalbim ha adımım
Aynı göğe bakıyoruz ,renklerimiz kardeş
Aynı nefesler aynı güneş
Olma istersen gülcihanım
Gülme, bu halim çocukluğuma eş
Bilmem nergizlerin nasıl kokar
Duymadım bir gülüşün kaç dünya
Sen Gözlerin kaparken kilitli kapılarıma
Bilmem cânımdan kaç damla kanar
Karanlık duvarlarıma ışıkların açtı ya
Artık bahçemde enfes bir nevbahar
Bambaşka tadlar
Bir başka renkler
Duvarlarım bir başka
Çiçeklerim bir başka
Kokularım bir başka
Olmasan da gülcihanım
Bir ihtimal kalemim dahi
Bambaşka...
D.C.A