Gerçekten harika bir kitap. Beni geçmişin ortasına atan,eskiden insanların cahilliğini anlamamı sağlayan güzel bir eser. Kaç sene önce okumama rağmen hâlâ ne Emine'ye ne olduğunu,ne olacağını düşünür dururum. Belki de eser baktığımız bir taşın altında olacak. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fatih abiyi çok sevmeme rağmen roman yazmak ona göre olmadığını anladım. Hemen bitirdim ama oldu bitti olmuştu. Beğenmedim. 10-18 yaşındaki bir bireyin bile yazabileceği derecede basitti. Ama bu alıntıyı yazmadan duramayacağım "Ne garip vuruyor beni geçmişim, hem de onca uzaktayken. "
Uzun süre okumak istediğim bir kitap olmasından mı bilmem ama umduğum gibi değildi. Sonunda bir boşluk oluştu bende. Bu kadar mıydı? diye bir düşündüm. O kadar da abartıldığı gibi değilmiş...