Büyük bir merakla başladığım bestseller bana çok vasat geldi. Polisiyeden çok psiko-drama gibi geldi. Sonu çok belli olmuş. Rachel'in dibe vurmuşken toparlanışı biraz çabuk oldu. Baştan sona ezik ve işe yaramaz bir karakterden, büyük uyanışa geçişi beni tatmin etmedi.
Bana kötü değil ama vasat geldi.