Esma Saatçı

Esma Saatçı

, bir kitap okudu
8/10
·112 syf.··
17 günde okudu
·
2015 78. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,1bin okunma
Reklam
Bu yolculukta çok yalnız kalmış, geçmişimden koparılmıştım. Ne kadar denersem deneyeyim, kendimi daima yabancı ve tuhaf hissedecektim. Ama şimdi kendi dünyamdan bir dostla, tek kelime bile etmeden benim dilimi konuşan birine rastlamıştım.
10/10
·375 syf.··
2015 75. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 05 Aralık 2015 21:19
Okurken sadece kalbim değil bazen elim de yandı, kitabı ateşe değmiş gibi elimden attım. Kurgu bir hikayede gerçek yaşamların anlatıldığına yürekten inandığım, savaşın, yönetimlerin ve yönetimsizliğin derin yaralarını hissettiğim bir kitap. Babamın bir sözü vardır. "En kötü yönetim bile yönetimsizlikten iyidir." Komşularımıza, bu kitap sayesinde iki küçük çocuğun (hatta Sohrap ile 3) gözünden bakabiliyoruz. Bu kitabı tekrar okuyamam ama asla da unutamam. Bin Muhteşem Güneş ile birlikte oldukça ağır geldi. Ve Dağlar Yankılandı'yı okuyacak gücüm kalmadı.
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,4bin okunma