Okurken sadece kalbim değil bazen elim de yandı, kitabı ateşe değmiş gibi elimden attım.
Kurgu bir hikayede gerçek yaşamların anlatıldığına yürekten inandığım, savaşın, yönetimlerin ve yönetimsizliğin derin yaralarını hissettiğim bir kitap.
Babamın bir sözü vardır. "En kötü yönetim bile yönetimsizlikten iyidir."
Komşularımıza, bu kitap sayesinde iki küçük çocuğun (hatta Sohrap ile 3) gözünden bakabiliyoruz.
Bu kitabı tekrar okuyamam ama asla da unutamam. Bin Muhteşem Güneş ile birlikte oldukça ağır geldi.
Ve Dağlar Yankılandı'yı okuyacak gücüm kalmadı.