Yıllar önce okuduğum kitabı birde kızımın kitabı diye okudum.
Ama 8 yaşındaki bir çocuk yada 10-12.... içindeki felsefik yaklaşımı ne kadar anlar bilemiyorum.
Kızım çok mutlu çünkü annesi onun kitabını okudu. Biraz büyük çocuklara tavsiye olunur.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,1bin okunma
Bu yolculukta çok yalnız kalmış, geçmişimden koparılmıştım. Ne kadar denersem deneyeyim, kendimi daima yabancı ve tuhaf hissedecektim. Ama şimdi kendi dünyamdan bir dostla, tek kelime bile etmeden benim dilimi konuşan birine rastlamıştım.