Kitabı okumayı uzun süredir istiyordum. Çok fazla yorum dinlemiştim ama kendi fikrim oluşsun istedim. Genelde kitabı okuyanlar ikiye ayrılıyor. Raif Bey'i sevenler ve ona çok kızanlar.
Ben Raif Bey'e üzülen bir grup oluşturuyorum. Bu kadar ince naif bir karakterin kendini zorlama çabaları ve hayata bakışı çok hüzünlü.
Kitabın bu kadar tutulmasını daha iyi anlıyorum.
Okunulmasını da şiddetle tavsiye ediyorum.
Sarah Jio'nun aşka yaklaşımı, yıllara meydan okuyan bağların hikayelerini anlatımını seviyorum. Hüznün ve mutluluğun karıştırılıp sonunda derin bir iç çekmeye neden olan hikaye son derece güzel. İyi okumalar.
Yağmur SonrasıSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201320,6bin okunma