Insan taliinin kötü tarafı herkesin kendini zarurî olarak kainatın merkezinde bilmesinde, kendinden başkasını bir inşa malzemesi gibi görmesinde olsa gerek.
İnsan bir kere aşık olmaya görsün. Her şeyi sevdiğine yolmaya başlıyor.
İzlediğim filmlerdeki kadınlar, okuduğum şiirlerdeki kadınlar hep sen.
İstanbul'da sana yoruyorum, sonbaharları da...