Kitaplığımdaki okumuş olduğum kitapları yavaş yavaş ekleme sebebimi bilmemekle birlikte bu platformu nasıl kullansam bana faydalı olur düşüncesi içindeyim. Okuduğumuz kitaplara kendi yorumumuzu katıp kitap hakkında kısa bilgiler veriyoruz bu yönü gayet hoş okumadan önce fikir sahibi olacak olanlar için. Amma velakin keşke online kitap okumada olsaydı içinde diyorum 🤷🏻♀️ bu yüzden buraya çok adapte olamadım ama güzel kullananlar var ve yazdıkları alıntılar ve yorumlamaları gayet tabii güzel 👍