Dila

Puan vermedi·256 syf.·
2020 2. kitabı
Marry Shelley'e çok saygı duyuyorum çünkü cidden hayatı roman gibi bir yazar. Düşünün annesini doğduğunda kaybediyor, doğurduğu 5 çocuktan 4'ü ölüyor, kocası boğuluyor ve kardeşinin ölümünü de görüyor ha bir de beyin tümörü var. Bu dönemlerden geçerken yapabileceği en kolay iş hayata küsmekken o yaşadığı bu hayattan bir şeyler yaratmak istiyerek gencecik yaşında Frankenstein'ı yazıyor ve ortaya bir bilim kurgu klasiği çıkıyor. Gerçekten idol alınması gerekilen bir kadın olduğunu düşünüyorum. Ayrıca annesi Mary Wollstonecraft dünyanın en önemli kadın hakları savunucusu ve feminizm kurucularından. Eğer kızını büyütme şansı olsaydı bu ikiliden kim bilir nasıl eserler çıkacaktı ama maalesef hayat o imkanı vermedi onlara
Edebiyat
FrankensteinMary Shelley · İthaki Yayınları · 202121,8bin okunma
Reklam
"... ezberimden çıkmayan bir şiir gibisin!"
İlişkiler
"Ben 4 kişiyim 1 ben 2 içimdeki 3 aynadaki 4 kalbimdeki Beni geç İçimdeki zaten deli Kır aynadakini Peki ya kalbimdeki?"
Edebiyat
regl döneminden bahsetmek ayıpmış öyle ulu orta herkesin içinde çünkü benim biyolojim ve gerçekliğim lüzumundan fazla gerçek kadının bacak arasını satmak çok daha normal onun içinde olanları anlatmaktan iş keyif için kullanmaya gelince bu vücudu güzel bulanlar onun doğasını duyunca kulaklarını tıkıyorlar
Sayfa 117