Ada Ş.

Ada Ş.
@DumSpiroSper0
there is no spoon.
Kalmanın yolu gitmekten uzundur...
Reklam
Onu sevseydim çoktan çekip gitmiş olurdu, oysa kaçınmam tekrar tekrar geri dönmesine neden oluyordu.
Sayfa 161·Kitabı okudu
Gurur dolu günlerin Görüp göreceğindir hayatta, Bir de güneşin altında harcadığın emek… Yürü kalbinin gösterdiği yolda Gözünle gördüğünü tanı :
Sayfa 160·Kitabı okudu
"Mümkün olan tek bir direniş vardı: dünyayı ciddiye almamak." - Milan Kundera
Alıntı
Hayâlperest olmayın. Hep sükut-ı hayâle uğrarsınız. Ayağınız yer tutmaz.
Alıntı
Reklam