Sen de bilirsin, herkesin birden fazla yönü vardır. İnsanları siyah ve beyaz olarak değerlendiremezsin. Bazen iyi insanlar kötü şeyler, kötü insanlar da iyi şeyler yaparlar
Doğu kültürüne sahip ülkeler ve insanlar değerlerini o kadar arka planı atar olmuş ki, zamanla aşağılık kompleksi oluşmaya başlıyordu bu toprakların insanlarında. Oysa çok zengin ve renkli bir birikimi vardı Doğu kültürlerinde.