Orta okul zamanlarında okuyup beni sonu ile ağlatmayı başaran o yeğene kitabın ikincisi gelmiş mutluluğumu anlatamam. İlk kitap ile Melody'nin hayatını zorluklarını ve mücadelesini okumuştuk. Tabiki bir çocuk olan Melody'nin hayatında en büyük zorluğu okul hayatıydı bizlerde ilk kitapta bunu okumuştuk. İkinci kitap İçimdeki Melodi ise Melody'nin tüm zorluklara rağmen istediği, hayalini kurduğu şeylere kavuşabileceğini konu almış bir kitap. Birinci kitabın sonunda yaşadıklarından sonra okul hayatı stabil ilerleyen Melody İnternet üzerinden keşfettiği kendi gibi çoçukların bulunduğu bir kampa gitmek ister. Ailesini ikna edip kampa giden Melody yeni deneyimler, arkadaşlar ve anılar elde edecektir. Kamp boyu Melody'nin duygularını düşüncelerini okumak çok güzeldi. Bazıları için sıradan aktiviteler onun için uzaya çıkmak kadar heycan vericiydi. Nefes alıyor, yürüyor, gökyüzünü görüyor, dans ediyor, kendi başımıza yemek yiyip giyine biliyoruz en önemlisi de duygularımızı istediğimiz gibi ifade ediyoruz. Bizler için değerli olan insanlara "Seni seviyorum" diyebilmek o kadar sıradan ki bazen bu sözün değerini ve anlamını önemsizleştiriyoruz. Oysaki bir yerlerde bunların özlemini çekenler var. Bazı şeylerin değerini sıradanlaştırmayı en kısa zamanda bırakırız umarım. Birinci kitaba kıyasla okurken biraz sıkıldığım ama harika duygular yaşadığım için asla şikayetçi olmadığım bir kitap oldu.