Yazarın kalemini seviyorum güzel yazdığını düşünüyorum. Ama bu kitapta biraz kadın karakteri ezik yazmış sanki. Sydney ve Kyler çok uzun zamandır çok yakın arkadaş. Ama ikiside içten içe birbirini seviyor özellikle kadın karakter baya bu konuda takık. Sydney beni deli eden bir karakterdi aşırı derece de kendini ezikleyip durdu. Ve Kyler'a olan aşkını hep bedene indirgedi. Yok işte benimle niye yatmiyor beni neden çekici bulmuyor vs. Sürekli ama sürekli Kyler in her akşam yattığı kızlardan olmadığı için üzüldü falan. Bana biraz saçma geldi. Tamam Kyler önüne gelen herkesle yatan bir tipti klasik erkek davranışı istediğini ulaşamayınca önüne gelene ulaşıyor. Bu Sydney için çok zordu yani onu anlıyorum ama sarhoşken Kyler'a sarkıyor ve Kyler bir centilmen gibi davrandı diye beni beğenmiyor beni istemiyor diye tribe giriyor. Şimdi sözde insan en yakın arkadaşı sarhosken üstüne atlarsa bu nasıl bir karakter olur. Gerçekten kyleri bu kadar iğrenç mi görüyordu merak ettim ki zaten Kyler da buna baya bozuluyordu çok haklıydı. Bana kylerin aşkı daha çok geçti aslında Sydney i çok yüksek bir yere koymuş ona çok saygı duyup daha derinden sevdiğine inanıyorum. Çift olarak guzellerdi başlarda dediğim gibi Sydney e kızsam da ikinci yarı daha iyiydi. Yanındaki arkadaşlarının hikayesinde okumak isterim.
Bir şans daha... Serinin üçüncü kitabı.
Spioer içerebilir....
Kitabın konusundan dolayı biraz sıkılacağımı tahmin etmiştim açıkçası. Çünkü Maç ve Alison evli zaten ve bir orta yaş krizi yaşıyorlar. Aslında bence Alison bir miktar daha fazla suçlu, kendini ailesine adamış ve sonra çocukları üniversiteye gidince birden bunlardan sıkılıp içinde kalan hayallerinden dolayı kocasını falan suçladı. İsin garip tarafı kitabın sonunda aslında evlenmezden önce bilerek hamile kaliyor aynı sekilde Mac de onu kaçırmamak için hamile kalmasını istemiş vs. Yani aslında tam bir olay yoktu. Evlilik boyunca iletişim eksikliği vardı ve bu bir yerde patlamış. Bana saçma geldi yirmi yıl evli kalmışlar birbirlerine çok aşıklar ama herşeyi tam konusmamislar bunlar birikmiş bir yerde patlamış. İnsan bu kadar asiksa birbirine karşı nasıl bu hale gelir. Belki hayat şartları insanı yıpratır ama bence iliskilerinden dürüst olsalarmis hiç bu sorunlar olmazmış. Ayrıca Alison kendi kimliğini de dusunmeliydi baştan beri. Sonra bu boşluğa düşmezdi. Kitap o yüzden biraz sıktı. Bir de yabancılar garip ilişkilerine ara verdiler bence Alison o şef ile flört etti, bu arada Mac ye başka bir kadınla öpüştü ve bunu daha sonra karisina anlatmadı. Bunlar beni ciftten bir miktar itti. Ama kasaba ortamı güzel ve nedense Mac karakterini sevdim. Aslında iyi bir adamdı. Ama nedense Alison a kızdım bir miktar. Seriye devam edilir....