Biz bu gösteriyi kendimizi göstermek için değil, ifade etmek için, kendimize ait bir şey yaratabilmek için yapıyoruz. Yapmak eğlenceli olduğu için değil ,kendi sınırlarımızı zorlamak, dünyaya bizden bir reaksiyon bırakmak için yapıyoruz.En azından ,o sahnede ne şekil olduğunu bilen herkes, bu yüzden bir bütünün parçası. Her birimiz bir parçayız,hiçbir şeye sahip olmayan ama neye ait olduğunu bilen,aitliğine tabi ,bütününü oluşturmak için bir araya gelen parçalar.Ama sen bütünü görmüyorsun bile ,senin için sadece sen varsın ve kendini o kadar önemsiyorsun ki bu bütün içinde değilsen ne kadar anlamsız olabileceğini görmüyorsun. Ait olmak için değil, sahip olmak için savaşıyorsun, asla sana ait olmayacak bir şeye sahip olmak için.