Bir kez daha omzumun üstünden geriye bakarak, "Sanırım bu uçamıyorsun demek oluyor, değil mi?" dedim ve altın ejderha cevap olarak gırtlaktan, alçak bir ses çıkardı. "Harika. O zaman pençelerinle bana destek olursan gerçekten minnettar olurum."
İki kez kıkırdadı, ben de pençelerine kısaca baktım.
Yoksa... Patilerine mi demeliydim?
"Of, lânet olsun. Senin pençen de mi yok?"