Seri başlangıcı için iyi bir kitaptı, açıklayıcı ve heyecanlıydı. Süper kahramanlara bayılırım o yüzden süper güçleri olan bu karakterleri okumak çok hoşuma gitti. Serinin diğer kitaplarında klasik akıştan çıkılacakmış gibi o yüzden baya bir merak ediyorum neler olacak..