Duygu

Şair ne diyor:"Alıştığımız bir şeydi yaşamak."
Sayfa 204·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"İman şudur:Dil ile ikrar, kalp ile tasdik."
Sayfa 198·Kitabı okudu
Edebiyat
"Geleneksel olan şudur:Bizde kavuşmak yok. Kavuşmamız çokluk 'mahşere' kalır. Bu sebeple hüzünlüyüz, bu sebeple kalbimiz kırık."
Sayfa 134·Kitabı okudu
Edebiyat
"Dış dünyanın hücumuna karşı kitapların dünyasına sığındık."
Sayfa 94·Kitabı okudu
Edebiyat
"Eşya ile - kullan at- ilişkisi başladı. Her şeyi hızla tüketiyoruz artık, belki bu yüzden insan doyumsuz, huzursuz, bencil, nobran ve dengesiz. Kimse kimseye güvenmiyor. Bankalarla kapı kilitlerinin ardına saklanıyor. Endişe her yanda kol geziyor."
Sayfa 80·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam