Kaybetmek kötü müdür diye düşündüm bugünlerde. İnsan olgunluğunu çoğu zaman kaybettiklerine borçlu değil midir? Bazı şeylerin değeri eğer kaybettikten sonra anlaşılıyorsa, neden kaybetmeyi dramatikleştirirler?
İnsan kendi varlığını azimle korumaya çalışacağından, dibe vurmadan kendini eleştirmekten kaçar ve kötülüklerini marifet zannetme eğilimindedir.
Halbuki her kaybediş yeni bir ayağa kalkıştır ve insanın hatalarından ders çıkarabilmesine fırsat tanır.
Bir insanın güçlü bir silkelenmeye ihtiyacı varsa, o insan için yapılabilecek en iyi şey onun kaybetmesini sağlamaktır.