Unutmak,diye bir kelime vardi kelimeler kitabinda.Unutucuydu insan .Öyle yaratılmış,kalbi öyle yasalanmişti.
Ama Adem bir Havva 'yi unutamadi .Ne kadar zordu derin bir hasretin üstesinden gelmek .Unutur gibi bile olmadi .Uzaklaşmadi içinden hicbir hatira .Havvayi hatiram diye andi .Hatiralarini dağa taşa anlatti.