Neydi bu yaşamak; yalnız bir başına düşünceler içinde geçen zaman mı, yoksa kalabalık içerisinde kendi mutlu hissettirmek adına yaptığı eylemler mi? İnsan bu ikisinin arasında ki dengeyi kurmalı .
Bazen sadece yaşamak istiyorum. Ne mutlu olmak ne mutsuz hissetmek ne olduğu belirsiz bir coşku içerisinde yaşamak. En azından bu içimde hicran olmamalıydı .