İçimde hiçbir şeyin heyecanı kalmadı, kimsenin hayatında önemli bir yere sahip olamadım. oldum sandım, yanıldım. sizi kendinizden fazla kimse düşünmüyor. bunu öğrendim. sevdiğim insanları, önem verdiğim insanları birer birer kaybettim. oysa ne çok uğraştım, hayatınızda önemli bir konumda olabilmek için. sakın ama sakın kimseye kalbinizi
kaptırmayın. hayvanları sevin, çiçekleri sevin, doğayı sevin. ama sakın bir insana bağlanıp onu kaybetme korkusuna düşmeyin. ne zaman gitti gidecek bunu
düşünerek kendinizi yormayın. hiçbir şey sizden değerli değil. kendinizi sevin.
Az önce seni özlediğimi fark ettim...
Biliyorum bunu sana defalarca söylemişliğim var, ama bu defa çok daha başka inan bana... Fotoğrafına baktım biraz, orada gülümsüyorsun, gözlerin ışıl ışıl... Sanki canlanıp sarılacak gibisin boynuma.
"Ben hiç gider miyim deli?" der gibi bakıyorsun.
Ağladım...