Enes

Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. Hissediyorum... ama anlatamıyorum... bunun ne kadar büyük bir sey olduğunu biliyorum ama konuştuğumda bir bebeğin ıngaları gibi sesler çıkıyor ağzımdan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bana yaptıkları için kimse özür dilemedi. Sadece tepki verme şeklim için beni suçladılar."
Alıntı
" Yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalık.."
Felsefe
"Senden kaçtı, çünkü seni ne kadar çok sevdiğinin farkına vardı. Senin yanında olmaya gücü yetmedi. Yani böyledir insanoğlu, korkar."
İnsan ve Hayat
Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikâyesidir. Ve hikâyeler kalanlara aittir.