Hayat dediğimiz şey uzun yaşamamız için değil dolu dolu ve gerçek anlamda hayattan tat alarak yaşamak için vardır. Hayat dediğin kısa ve öz olmalı yani yaşadığının farkında olarak yaşamaktır. Hayat dediğimiz şey de bir film gibidir uzun soluklu oldu mu sıkar bizi.😊😊😊