"Televizyon bir şamardır. Hem de kendi hanemizde kendi elimizle suratımıza inen büyük bir şamardır. Bize neler yasak, şunlar bunlar. İşte bu yasakları bu haramları televizyonun bizim hanemizin içine kadar getirir her çeşidini, barını, umumhanesini,meyhanesini ve biz oturur Müslümanlığımızla, karımız kızımızla onu seyrederiz. Ve sonra deriz ki, nasıl oluyor da mukaddesâtımız elden giderken, bize vururlarken ses etmez, vurana vurmayız."