Bu dünya müminin zindanıdır ; çünkü orada daima bir sıkıntı içerisinde olur .O nefsine karşı mücadelede , dünyanın zevklerine karşı bir riyazet ve şeytanın hilelerine karşı daima bir savaş içerisindedir.
Stefan Zweıg in çoğu kitabını okuyan biri olarak diyebilirim ki ... Bu yazarın kötü bir kitabı yok. Üç hikayeden oluşuyor: Rahel Tanrıyla Hesaplaşıyor, Üçüncü Güvercinin Gözleri ve Ölümsüz Kardeşin Gözleri .İçlerinden en çok Ölümsüz Kardeşin Gözlerini beğendiğim için ona yoğunlaşmak istedim. Virata isimli bir kişinin erdeme ulaşma yolunda yaşadıklarını okuyoruz . Artık en sevdiğim Stefan Zweıg kitabım bu oldu. Okumayı düşünen varsa hiç beklemesin. Eminim benim gibi çok sevecceksiniz.
Çünkü örnek olmak yeryüzünde insanları birbirine bağlayan en güçlü bağdır ; her eylem , başkalarında doğruyu bulma , adalet ve hak isteği doğurur ve bu istek onu daldığı düşlerden uyandırıp eyleme yönlendirir ve bu şekilde uyananlar ne kadar boş yaşadıklarını farkına varırlar ,ellerinin kana bulandığını, ruhlarının günahla olduğunu görürler...