Orenda⛓

Orenda⛓
Ars longa, vita brevis...
Dışarıda rüzgâr onunla alay eder ve burada ki siyah gölgeler yüreğini doldururken ,ölüm saatini beklemek, ölmekten daha beterdi.Ölümden önce, şafak sökene kadar bu bitimsiz ,uzun geceye nasıl dayanacaktı?
Sayfa 114
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her ağızda, her telde, fânilik gıcırtısı Sonunda tek bir şarkı, tabutun gıcırtısı...
Sayfa 110·Kitabı okudu
Ne güneşler doğup battı üstümden ; Bir günü bir güne bağlayamadım.
Sayfa 71·Kitabı okudu

Orenda⛓

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2 saatte okudu
·
2020 2. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
İnsanların tehlikeli olduğunu bile bile o işi yapmalarını ve sonra da hatalarını söyleyecek cesaretlerinin olmamasını hiçbir zaman anlamadım.