"Aldırış etmiyor değilim.Unutuyorum. Bilerek ve isteyerek unutuyorum hem de. İnsanlara karşı bir umudum yok ama onların koruyucularımız olduklarına inanmak, bana ve sizlere yaşattıklarını unutmak, bazen hatırlayıp anımsamak ve zamanı geldiğinde yine unutmam gerekiyor. Yoksa yaşayamam! Kimse bu kedere dayanamaz sevgili dostum! Kimse."
"Bu karanlık onun neden olduğu bir ışıksızlık değil. Hiçbirinizin karanlığı kendiniz yaratmıyorsunuz. Yaratmayacaksınız. Bizler bunun için doğmadık. Amacımız da karanlık olmamalı öyle değil mi?"