F

F
@Eachraidh
Si vis pacem para bellum
İnsan çocukluğunda aldığı terbiyeyi unutmuyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acı mı daha iyi? Evet, hangisi daha iyi?
Puşkin
Evime çekinmeden, serbestçe Evimin kadını olarak gir...
Üstelik bir kibir, bir kibir; sanırsınız karşınızda Büyük İskender duruyor!
İnsanoğlunun gözü mutluluğunu görmez de, hep üzüntüleri üzerinde durur. Oysa mutluluktan da yeterince payımızı aldığımızı görmek için bir an doğru düşünmek yeter.