Benim pek de parlak olmayan kariyerime bakarak bütün aşçıların sürekli kafası iyi olan, ahlaksız,keş,sığınmacı,kabadayı,ayyaş,hırsız,kaltak ve psikopat olduğu izlenimine kapılabilirsiniz. Çok da haksız sayılmazsınız. Saygın üç yıldızlı şef Scott Bryan’ın dediği gibi, bu iş”sınırdaki insanları”ı, yani hayatlarında bir şeyler çok ters gitmiş kişileri çeker. Belki liseyi bitirememişlerdir, belki bir şeyden -eski bir eşten veya kötü bir aile geçmişinden- kaçıyorlardır, kanunla başları beladadır ya da yoksul ve geri kalmış bir üçüncü dünya ülkesinden gelmiş, yükselme umudu olmayan kişilerdir.