Gerçeklere giden yok çelişkiden geçer bir bakıma.Gerçekleri, cambazların yürüdüğü ipin üzerinde sınamalıyız.Eldeki veriler ancak akrobata dönüştüğünde onlar hakkında hükümde bulunabiliriz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şu dünyada acı çekmek dışında her şeyi anlayışla karşılayabilorim. Acı çekmeyi anlayabilmem mümkün değil.Acı çekmek kötüdür ,çirkindir ,karanlıktır .Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. insan yaşamının renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek ,o kadar iyi.