Şimdi bir kez daha soruyorum kendime aynı şeyi:Seviyor muyum onu?
Bir kez daha yanıt vermeye cesaret edemedim bu soruya.
Daha doğrusu yüzüncü kez nefret ediyorum ondan dedim kendi kendime.
Sonu bilmeden okunursa daha heyecanlı olacağına eminim. Sürükleyici , düşündürücü, üzücü bir hikaye. Bazı şeylere inanmak gelmiyor içimden. Bu kadar acımasız olunamaz, olunmamalı. Hele sonu benim zihnimde hiç öyle bitmez.Eğer bir gün biterse mutluluğu, gücü yitirmiş olurum.
YanlışlıkAlbert Camus · Can Yayınları · 20211,330 okunma