Bana sor sevgili kâri' sana ben söyleyeyim
Ne hüviyyette şu karşında duran eş'ârım:
Bir yığın söz ki,samîmiyyeti ancak hüneri
Ne tasannu' bilirim, çünkü ne san ' atkârım.
Şi'r için "gözyaşı" derler,onu bilemem,yanlız,
Aczimin giryesidir bence bütün âşârım!
Ağlarım, ağlatamam ; hissederim,söyleyemem
Dili yok kalbimin ,ondan ne kadar bîzârım!
Oku şâyed sana bir hisli yürek lâzımsa;
Oku ,zîrâ onu yazdım ,iki söz yazdımsa