Ebraaarre

@Ebraaare·
·
sabitlendi
Kötü, iyiyi tanır ama İyi, kötüyü tanımaz.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ebraaarre

, şu anda okuyor
%21 (114/524 syf.)
Orhan Pamuk
7.5/10 · 60,5bin okunma

Ebraaarre

, bir kitap okudu
7/10
·456 syf.·
6 günde okudu
·
2025 10. kitabı
Nermin Yıldırım
8.4/10 · 6,9bin okunma
Bir ömrün imkansızlığını tek cümleye sığdırabilir miydi insan ? Nasıl denirdi sahiden ? Ölmek istiyorum, çünkü yaşadım. Ölmek istiyorum, çünkü yaşayamadım. Ölmek istiyorum, çünkü dünyaya sığamadım.
Sayfa 424·Kitabı okudu
Bitmemiş şeyler incitiyordu bizi.
Sayfa 411·Kitabı okudu