"Tevekkeli,arada bir dünyaya bir başkasının gözlerinden bakabilmeyi bilmek gerek,demişler. Asıl o zaman dünyanın ve insanların esrarını kavramaya başlarmış insan."
Karanlık bir bataklıkta ağır ağır batmakta olan kendi geleceklerini alışkın gözlerle seyreder gibi,kaybettikleri belleklerinin bir daha hiç geri gelmeyeceğinden kuşkusu olmayan unutkanlar gibi..