Eğer hayatınızın bir anına gidip orda sonsuza kadar kalacaksınız deseler yalnızca iki şeyden birini seçmek isterdim. Biri o çocukluğun bahçesindeki ağacın dalındaki salıncakta sallanırken... Öteki sevdiğim adamla öpüştüğüm ilk gün... Herkes aşık olmanın ortak dilini bulup yazmaya çalışıyordu . Ama aslında bu kadar basitti işte;Birini öptüğünde salıncakta sallanır gibi hissediyorsan Aşıksın...