Bugün yalnız kalmaktan memnun, eskiden yalnız kalmaktan hoşlanmazdı, bu kadar basit, sadece bu değişikliğin ne zaman ortaya çıktığını artık tam olarak bilemiyor. Nasıl olmuştu, birden mi yavaş yavaş mı?
Başına gelenlerin nedenlerinden biri, bu düşünme işine çok fazla kaptırmış olmasıydı belki. Bazen dünyayı anlamak, insanların neden birbirlerine bu kadar kötü davrandığını çıkarabilmek için kendini çok zorluyordu.