“…Hiçbir şey yapmadılar, tıpkı açlığımıza son vermek için hiçbir şey yapmadıkları gibi. Sanırım nasıl yaşadığımız ve hangi pislik içinde çürüyüp gittiğimiz onların umurlarında bile değildi…”
“…Hiçbir şeyin beklenmediği, hiçbir şeyin istenmediği ve hiçbir umudun olmadığı bir gelecek…Yaşamak ve beklemek, her dakikanın boş olduğu, hatta geleceğin, bile boş olduğu, sadece geleceğe yönelik bir hayat…”
“…Bu gözyaşları beni hiç rahatsız etmedi, aksine bana iyi geldi çünkü onun ağlaması benim yüzümden hala acı çekebildiğini gösteren tatlı bir histi benim için…”