Benim bu işin üstesinden gelmeyi başarmam gerek. Feda edilmesi gerekeni feda etmekten söz ediyorum. Üstelik bunu, gönül huzuru, ağız tadı, can sağlığıyla feda ettiğimde feda etmek de olmuyor adı. Benim bu işin üstesinden can acısıyla, gönül kırıklığıyla, ağız acılığıyla gelmem gerek.
Sevgili 1k dostlarım, yarın kardeşim YKS'ye girecek. Ona hususen dua eder misiniz?
Onunla birlikte sınava giren tüm kardeşlerime Rabbim kolaylıklar versin, bildiklerini önüne getirsin âmin âmin âmin...🤲🏻🤲🏻